vineri, 30 noiembrie 2012

De Sf Andrei - Rulada de curcan, duchess potatoes, unt Maitre d' Hotel si brocoli


  Azi, de ziua mea am facut un meniu special, cu anumite selectii care mie imi plac foarte mult, dar sunt pe plac si baiatului meu.

Am inceput cu rulada de curcan cu unt Maitre d' Hotel http://tati-gateste.blogspot.ro/2012/11/rulada-de-curcan-cu-unt-maitre-dhotel.html la care am adaugat Duchess potatoes si brocoli.


 Rulada de curcan nu am pus-o pe gratar de aceasta data, dar am adaugat busuioc uscat si am tinut-o la cuptor 50 min la 240 grade C.

La aceasta farfurie deosebita am adaugat un vin din Alsacia - Franta, Gewurztraminer, vin despre care am scris intr-o postare pe Tati-gateste cu numele de: "Smochine proaspete, Brie, branza cu mucegai albastru si Gewurztraminer"


 Tortul de azi a fost "Tort din ciocolata fina cu vin Porto", la care am adaugat un sos de zmeura, cu miere de rapita si vin Porto, la fel ca la "Tortul din orez cu glazura de ciocolata".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu